Efektywne Nawyki
Zarządzania Czasem
Jak mistrzowsko korzystać ze swojego czasu?
Program szkolenia (2 dni – 15 godzin)
“Efektywne nawyki zarządzania czasem” to wyjątkowy warsztat. Łączy w sobie praktyczne techniki, z głęboką psychologiczną wiedzą i odkryciami nauki w obszarze nawyków. Mimo wielu ciekawych zagadnień merytorycznych, pełno w nim aktywnych ćwiczeń i gier oraz odwołań do rzeczywistości biznesowej. Nauczysz się m.in.:
Metody pracy
Podczas warsztatu będziemy się uczyć poprzez doświadczenie – wykorzystując aktywne metody nauki przez ok. 80% czasu. Elementy wykładowe (teoretyczne) zostaną ograniczone do niezbędnego minimum.
- Gry szkoleniowe – uczestnicy doświadczą tego, jak działa opór psychologiczny oraz co się dzieje, gdy wykonujemy zbyt wiele projektów jednocześnie, grając w autorską grę szkoleniową “Znaczniki oporu”.
- Angażujące ćwiczenia grupowe – uczestnicy będą rywalizowali o zwycięstwo w 2-3 zespołach, układając talie kart w poprawnej kolejności, demontując drewnianą wieżę i wykonując inne zadania, które pozwolą im na własnej skórze przekonać się, jak działają opisywane na szkoleniu prawidłowości.
- Indywidualne ćwiczenia – uczestnicy stworzą swój system skuteczności osobistej, wypracują rozwiązania, które będą w pełni pasowały do ich branży, stanowiska i sytuacji.
- Projektowanie nawyków – uczestnicy wybiorą kilka nawyków najefektywniejszych osób i zaprojektują je u siebie – tak by rozwijane na szkoleniu umiejętności i zachowania na długo z nimi zostały.
- Dyskusja – uczestnicy będą mieli okazję wymienić się doświadczeniami oraz przedyskutować ważne dla nich kwestie.
- Interaktywny wykład – uczestnicy dowiedzą się w krótkiej i przystępnej formie, jak posłużyć się daną techniką lub wspólnie z trenerem wypracują wartościowe pomysły.
Główne korzyści
- Poznasz kompletny system efektywności osobistej, który na każdym kroku będzie Cię ochraniał, ułatwiał podejmowanie decyzji i przypominał o tym, jakie działania należy podjąć.
- Nauczysz się określać priorytety za pomocą praktycznych technik, ale także się ich trzymać, dzięki przełamywaniu oporu psychologicznego i pracy w wysokiej koncentracji z dala od rozpraszaczy.
- Zaprojektujesz konkretne nawyki, które sprawią, że rozwijane na szkoleniu zachowania wejdą Ci w krew – staną się równie automatyczne, jak mycie zębów rano. Dzięki temu to szkolenie naprawdę coś zmieni w Twojej efektywności.
Sylwetka trenera
Andrzej Bernardyn (więcej o trenerze możesz przeczytać tutaj)
- Doświadczony Trener Biznesu – 13 lat w branży, 440 przeprowadzonych szkoleń, 3 500 przeszkolonych osób.
- Właściciel firmy, założyciel dwóch start-upów – (Zdobywalnia.pl – firma szkoleniowa, Kraina Nawyków – gra edukacyjna rozwijająca nawyki, Księga Suflera – portal dla trenerów i mówców)
- Główny organizator Trenferencji – największej, ogólnopolskiej konferencji dla trenerów.
- Autor Systemu Skuteczności – elektronicznego narzędzia do zarządzania sobą i zadaniami
opinie o szkoleniu
Bardzo ciekawe i pomocne w życiu osobistym i zawodowym. Bardzo dobre prowadzenie, w tym trzymanie się ram czasowych
Było super! Polecam, jeżeli chcesz poprawić efektywność osobistą i w pracy.
Warto wziąć udział. Bardzo pomocny dla mnie był moduł o walce z trudnymi i nudnymi zadaniami.
Zdecydowanie polecę to szkolenie!
Opowiem znajomym, czego się nauczyłem o nawykach i rytuałach.
Bardzo rzeczowe i pomocne w pracy.
Bardzo dobre szkolenie. Ciekawe, przydatne także prywatnie.
Bardzo dobrze zrealizowane. Pomocne, warto uczestniczyć.
Polecam! Było ciekawie i teraz już wiem, jak nad sobą popracować…
Zdjęcia z poprzednich edycji
Zamów szkolenie
Zainteresowało Cię to szkolenie?
Chcesz zamówić je dla swojej firmy lub dla Twojego klienta?
Napisz do mnie andrzej@zdobywalnia.pl lub zadzwoń +48 601 881 620
sprawdź mnie!
Chcesz sprawdzić czy moja wiedza jest praktyczna? Czy umiem ją przekazać w interesujący sposób?
Zapraszam do lektury jednego z moich artykułów dotyczących zarządzania sobą w czasie pt. “Strategia szybkiego udoskonalania”. Potraktuj go jako próbkę produktu.
Aby uzyskać dostęp do artykułu, kliknij na zdjęcie lub tutaj.