Droga Do Porozumienia

Praktyczny warsztat skutecznego komunikowania się i budowania relacji!

Naucz się budować serdeczne relacje z otaczającymi Cię ludźmi. Stań się mistrzem prowadzenia rozmowy, z uważnym słuchaniem i precyzyjnym wyrażaniem swoich myśli czy poleceń. Naucz się udzielać i przyjmować konstruktywną informację zwrotną.

Program szkolenia (2 dni – 15 godzin)

Droga Do Porozumienia” to wyjątkowy warsztat. Pozwoli Ci lepiej zrozumieć, co myślą i czują ludzie oraz dlaczego zachowują się w określony sposób. Oprócz psychologicznego wglądu w umysł bliskich Ci osób, zostaniesz wyposażony w praktyczne narzędzia komunikacyjne związane ze słuchaniem, mówieniem i udzielaniem informacji zwrotnej.

Zrozumieć Człowieka

Zrozumieć Człowieka


Jak myślą ludzie? Co czują? Dlaczego zachowują się w określony sposób?

Budowanie Relacji

Budowanie Relacji


Jak rozmawiać z ludźmi, by mieć z nimi ciepłe i życzliwe relacje?

Uważne Słuchanie

Uważne Słuchanie


Jak okazywać szacunek rozmówcy i uważnie go słuchać?

Bariery w komunikacji

Bariery w komunikacji


Jak pokonać trudności w komunikowaniu się z innymi?

Klarowne przekazywanie Myśli

Klarowne przekazywanie Myśli


Jak mówić do ludzi, by z łatwością Cię rozumieli?

Czytelne instrukcje i polecenia

Czytelne instrukcje i polecenia


Jak wydawać instrukcje, by Twoi współpracownicy byli pewni, co mają zrobić?

Pozytywna informacja zwrotna

Pozytywna informacja zwrotna


Jak wzmacniać współpracowników, mówiąc im o ich mocnych stronach?

Negatywna informacja zwrotna

Negatywna informacja zwrotna


Jak konstruktywnie powiedzieć o błędach współpracowników, by chcieli się zmienić?

Przyjmowanie informacji zwrotnej

Przyjmowanie informacji zwrotnej


Jak nauczyć się korzystać nawet z krytycznej informacji zwrotnej na swój temat?

Metody pracy

Podczas warsztatu będziemy się uczyć poprzez doświadczenie – wykorzystując aktywne metody nauki przez 80-90% czasu. Elementy wykładowe (teoretyczne) zostaną ograniczone do niezbędnego minimum.

  1. Angażujące ćwiczenia grupowe – uczestnicy będą rywalizować o zwycięstwo w 2-3 grupach, podejmując się wyzwania z klocków lego i próbując podzielić się nowym samochodem.
  2. Indywidualne ćwiczenia – uczestnicy przygotują indywidualne słowa, zdania i pytania, które ułatwią im porozumiewać się z najbliższym otoczeniem.
  3. Projektowanie nawyków – uczestnicy wybiorą i zaprojektują kilka nawyków, które pomogą im wejść we właściwy “mind-set” podczas udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej.
  4. Dyskusja – uczestnicy będą mieli okazję wymienić się doświadczeniami oraz przedyskutować ważne dla nich kwestie.
  5. Interaktywny wykład – uczestnicy dowiedzą się w krótkiej i przystępnej formie, jak posłużyć się daną techniką lub wspólnie z trenerem wypracują wartościowe pomysły.
Komunikacja

Główne korzyści

Komunikacja
  1. Zdobędziesz cenną psychologiczną wiedzę, która pozwoli Ci zrozumieć, dlaczego ludzie myślą, czują i zachowują się w określony sposób. Pozwoli Ci to łatwiej nawiązywać i budować relacje.
  2. Nauczysz się mistrzowsko prowadzić rozmowę – słuchać z uwagą i zadawać trafne pytania oraz klarownie formułować swoje myśli, polecenia czy wyrażać swoje zdanie.
  3. Doświadczysz tego, jak trudną sztuką jest profesjonalne przekazywanie informacji zwrotnej. Nauczysz się skutecznie przekazywać pozytywną i negatywną informacje oraz samemu ją przyjmować z pożytkiem dla siebie.

Dodatkowe korzyści

Pytajnik

Pytajnik


Razem ze szkoleniem otrzymasz małą książeczkę z pytaniami na każdą okazję: pomocnymi podczas zawierania nowej znajomości, rozmowy ze współpracownikami, klientem, podczas oceny Twojej lub czyjejś pracy itp. Dzięki nim szybciej dotrzesz do sedna i unikniesz krępującej sytuacji, gdy nie wiesz, co masz powiedzieć.

podręcznik komunikacji interpersonalnej

podręcznik komunikacji interpersonalnej


Dostaniesz też do wyboru jedną z trzech książek. Każda z nich jest świetnym podręcznikiem komunikacji niewerbalnej, który pomaga lepiej rozmawiać i budować relacje w życiu zawodowym i osobistym.

Zalaminowana Ściągawka ze szkolenia

Zalaminowana Ściągawka ze szkolenia


Dostaniesz zalaminowaną ściągę ze szkolenia rozmiaru Twojej dłoni. Znajdziesz na niej przypomnienie najważniejszych technik ze szkolenia. Będzie Ci towarzyszyła w procesie twórczego rozwiązywania problemów i podpowiadała, co robić.

Konsultacje z trenerem


Przez 30 dni od zakończenia szkolenia możesz skonsultować się ze mną mailowo w sprawie związanej z tematem szkolenia. Utknąłeś i nie wiesz, jak zabrać się za rozwiązanie swojego problemu? Napisz do mnie, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie!

spersonalizowany skrypt

spersonalizowany skrypt


Dostaniesz skrypt szkoleniowy opatrzony Twoim imieniem i nazwiskiem. Znajdziesz w nim czytelnie przedstawione wszystkie najważniejsze informacje z warsztatu. Dzięki temu wystarczy, że zajrzysz do niego po pewnym czasie i znów wszystko sobie przypomnisz.

certyfikat

certyfikat


Otrzymasz specjalny certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu, z wykazem poruszanych na warsztacie zagadnień.

Sylwetka trenera

Andrzej Bernardyn (więcej o trenerze możesz przeczytać tutaj)

Droga Do Porozumienia Andrzej Bernardyn
  1. Doświadczony Trener Biznesu – 13 lat w branży, 440 przeprowadzonych szkoleń, 3 500 przeszkolonych osób.
  2. Lider międzynarodowych organizacji edukacyjnych – stworzył i zarządzał zespołem w Odysei Umysłu i Toastmasters International.
  3. Integrator środowiska trenerskiego we Wrocławiu – założyciel i organizator 2 Klubów Trenerów we Wrocławiu.

opinie o szkoleniu

Bardzo praktyczne. Szczególnie podobało mi się pokazanie jak traktować feedback jako prezent.

Świetnie przedstawiona lista problemów komunikacyjnych i strategie ich rozwiązania.

Modele udzielania komunikacji zwrotnej bardzo mi się przydadzą. Skończę katować ludzi kanapką.

Dużo praktycznych przykładów. No i na szczęście oprócz gadania, były też inne rzeczy. Np. świetne ćwiczenie (gra?) z klockami lego!

Zamów szkolenie

Zainteresowało Cię to szkolenie?
Chcesz zamówić je dla swojej firmy lub dla Twojego klienta?

Napisz do mnie andrzej@zdobywalnia.pl lub zadzwoń  +48 601 881 620

sprawdź mnie!

Chcesz sprawdzić czy moja wiedza jest praktyczna? Czy umiem ją przekazać w interesujący sposób?

Zapraszam do lektury jednego z moich artykułów dotyczących komunikacji interpersonalnej pt. “Jak sprawić, by ludzie Cię bardziej lubili? 3 podstawowe błędy i 5 dobrych praktyk!“. Potraktuj go jako próbkę produktu.

Aby uzyskać dostęp do artykułu, kliknij na zdjęcie lub tutaj.