Droga do porozumienia

Naucz się budować serdeczne relacje z otaczającymi Cię ludźmi. Stań się mistrzem prowadzenia rozmowy, z uważnym słuchaniem i precyzyjnym wyrażaniem swoich myśli czy poleceń. Naucz się udzielać i przyjmować konstruktywną informację zwrotną.

PROGRAM SZKOLENIA (2 dni, 15 godzin)

"Droga do porozumienia" to wyjątkowy warsztat. Pozwoli Ci lepiej zrozumieć co myślą i czują ludzie oraz dlaczego zachowują się w określony sposób. Oprócz psychologicznego wglądu w umysł bliskich Ci osób, zostaniesz wyposażony w praktyczne narzędzia komunikacyjne związane ze słuchaniem, mówieniem i udzielaniem informacji zwrotnej.

Zrozumieć człowieka

Jak myślą ludzie? Co czują? Dlaczego zachowują się w określony sposób?

Budowanie relacji

Jak rozmawiać z ludźmi, by mieć z nimi ciepłe i życzliwe relacje?

Uważne słuchanie

Jak okazywać szacunek rozmówcy i uważnie go słuchać?

Bariery w komunikacji

Jak pokonać trudności w komunikowaniu się z innymi?

Klarowne przekazywanie myśli

Jak mówić do ludzi, by z łatwością Cię rozumieli?

Czytelne instrukcje i polecenia

Jak wydawać instrukcje, by Twoi współpracownicy byli pewni, co mają zrobić?

Pozytywna informacja zwrotna

Jak wzmacniać współpracowników, mówiąc im o ich mocnych stronach?

Negatywna informacja zwrotna

Jak konstruktywnie powiedzieć o błędach współpracowników, by chcieli się zmienić?

Przyjmowanie informacji zwrotnej

Jak nauczyć się korzystać nawet z krytycznej informacji zwrotnej na swój temat?

METODY PRACY

Podczas warsztatu będziemy się uczyć poprzez doświadczenie - wykorzystując aktywne metody nauki przez 80-90% czasu. Elementy wykładowe (teoretyczne) zostaną ograniczone do niezbędnego minimum.

1. Angażujące ćwiczenia grupowe - uczestnicy będą rywalizować o zwycięstwo w 2-3 grupach, podejmując się wyzwania z klocków lego i próbując podzielić się nowym samochodem.

2. Indywidualne ćwiczenia - uczestnicy przygotują indywidualne słowa, zdania i pytania, które ułatwią im porozumiewać się z najbliższym otoczeniem.

3. Projektowanie nawyków - uczestnicy wybiorą i zaprojektują kilka nawyków, które pomogą im wejść we właściwy "mind-set" podczas udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej.

4. Dyskusja - uczestnicy będą mieli okazję wymienić się doświadczeniami oraz przedyskutować ważne dla nich kwestie.

5. Interaktywny wykład - uczestnicy dowiedzą się w krótkiej i przystępnej formie, jak posłużyć się daną techniką lub wspólnie z trenerem wypracują wartościowe pomysły.

GŁÓWNE KORZYŚCI

1. Zdobędziesz cenną psychologiczną wiedzę, która pozwoli Ci zrozumieć, dlaczego ludzie myślą, czują i zachowują się w określony sposób. Pozwoli Ci to łatwiej nawiązywać i budować relacje.

2. Nauczysz się mistrzostwo prowadzić rozmowę - słuchać z uwagą i zadawać trafne pytania oraz klarownie formułować swoje myśli, polecenia czy wyrażać swoje zdanie. 

3. Doświadczysz tego, jak trudną sztuką jest profesjonalne przekazywanie informacji zwrotnej. Nauczysz się skutecznie przekazywać pozytywną i negatywną informacje oraz samemu ją przyjmować z pożytkiem dla siebie.

DODATKOWE KORZYŚCI

Pytajnik

Razem ze szkoleniem otrzymasz małą książeczkę z pytaniami na każdą okazję: pomocnymi podczas zawierania nowej znajomości, rozmowy ze współpracownikami, klientem, podczas oceny Twojej lub czyjejś pracy itp. Dzięki nim szybciej dotrzesz do sedna i unikniesz krępującej sytuacji, gdy nie wiesz, co masz powiedzieć.

Podręcznik komunikacji interpersonalnej

Dostaniesz też do wyboru jedną z trzech książek. Każda z nich jest świetnym podręcznikiem komunikacji niewerbalnej, który pomaga lepiej rozmawiać i budować relacje w życiu zawodowym i osobistym.

Zalaminowana ściągawka ze szkolenia

Dostaniesz zalaminowaną ściągę ze szkolenia rozmiaru Twojej dłoni. Znajdziesz na niej przypomnienie najważniejszych technik ze szkolenia. Będzie Ci służyła podpowiedziami podczas słuchania, mówienia i udzielaniu informacji zwrotnej.

Konsultacje z trenerem

Przez 30 dni od zakończenia szkolenia możesz skonsultować się ze mną mailowo w sprawie związanej z tematem szkolenia. Utknąłeś i nie wiesz, jak zabrać się za rozwiązanie swojego problemu? Napisz do mnie, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie!

Spersonalizowany skrypt

Dostaniesz skrypt szkoleniowy opatrzony Twoim imieniem i nazwiskiem. Znajdziesz w nim czytelnie przedstawione wszystkie najważniejsze informacje z warsztatu. Dzięki temu wystarczy, że zajrzysz do niego po pewnym czasie i znów wszystko sobie przypomnisz. 

Certyfikat

Otrzymasz specjalny certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu, z wykazem poruszanych na warsztacie zagadnień.

SYLWETKA TRENERA

Andrzej Bernardyn (więcej o trenerze możesz przeczytać tutaj)

1. Doświadczony Trener Biznesu (11 lat w branży, 330 przeprowadzonych szkoleń, 2 500 przeszkolonych osób).

2. Profesjonalny mówca (ponad 60 wygłoszonych przemówień po polsku i angielsku; konferansjer na galach, bankietach i konferencjach).

3. Lider międzynarodowych organizacji edukacyjnych (stworzył i zarządzał zespołem w Odysei Umysłu i Toastmasters International)

4. Integrator środowiska trenerskiego we Wrocławiu (założyciel i organizator 2 Klubów Trenerów we Wrocławiu)

OPINIE O SZKOLENIU

Bardzo praktyczne. Szczególnie podobało mi się pokazanie jak traktować feedback jako prezent.

Świetnie przedstawiona lista problemów komunikacyjnych i strategie ich rozwiązania.

Modele udzielania komunikacji zwrotnej bardzo mi się przydadzą. Skończę katować ludzi kanapką.

Dużo praktycznych przykładów. No i na szczęście oprócz gadania, były też inne rzeczy. Np. świetne ćwiczenie (gra?) z klockami lego.

ZDJĘCIA Z POPRZEDNICH EDYCJI

RURA I TAŃCE PRZY NIEJ / NA NIEJ 
NIEKIEDY POZWALAJĄ BUDOWAĆ DOBRE RELACJE

WYGRAŻAMY PALCAMI, MÓWIĄC W DOBREJ ATMOSFERZE CO NIE DO KOŃCA NAM SIĘ PODOBA

BUDUJEMY WIEŻE, UCZĄC SIĘ PRACY ZESPOŁOWEJ
I SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI

MIERZYMY EFEKTY NASZEJ PRACY I WYCIĄGAMY WNIOSKI Z ĆWICZENIA 

ZAMÓW SZKOLENIE

Zainteresowało Cię to szkolenie?
Chcesz zamówić je dla swojej firmy lub dla Twojego klienta?
Napisz do mnie andrzej@zdobywalnia.pl lub zadzwoń + 48 601.881.620 

SPRAWDŹ MNIE!

Chcesz sprawdzić czy moja wiedza jest praktyczna? Czy umiem ją przekazać w interesujący sposób?

Zapraszam do lektury jednego z moich artykułów dotyczących komunikacji interpersonalnej pt. Jak sprawić, by ludzie Cię bardziej lubili? 3 podstawowe błędy i 5 dobrych praktyk. Potraktuj go jako próbkę produktu.

Aby uzyskać dostęp do artykułu, kliknij na zdjęcie lub tutaj.